Salesianer
Kremsmueller
CEO CLUBS-EXECUTIVE CLUB-OWNERS CLUB

BRCC: Ce este Camera de Comerț Româno-Britanică – și cum o afectează pandemia?

BRCC există pentru a facilita și promova mediul de business, punând oamenii în legătură unii cu ceilalți: B2B și, de asemenea, mediul de business cu guvernul. Este bine cunoscut faptul că, cu cât un membru este mai dedicat angajamentului său cu BRCC, cu atât mai multe beneficii va obține (atât el, cât și ceilalți membri). Perturbarea modelului de business al BRCC, cauzată de pandemie, ne-a permis să ne transformăm activitățile și să ne îmbunătățim oferta.

Pandemia a lansat probleme noi, dar a și rezolvat unele. În cazul BRCC, în calitate de cameră de comerț bilaterală, a fost problematică echilibrarea intereselor membrilor noștri din România cu cele din Marea Britanie – sau din alte părți. În mod similar, atât Marea Britanie, cât și România, sunt țări mari, iar afacerile din fiecare dintre ele nu gravitează doar în jurul Londrei și, respectiv, Bucureștiului, deși deservim business-urile din toate zonele.

Două comentarii particulare ale membrilor BRCC descriu schimbarea pe care am făcut-o ca răspuns la pandemie.

Primul a fost că acum suntem mai activi decât am fost anul trecut. Răspunsul la pandemie a fost un exercițiu de învățare pentru guverne, iar unele măsuri au avut mai puțin succes (sau au fost mai perturbatoare pentru afaceri) decât altele: noi am reușit să transmitem experiența membrilor către guvern. În mod paradoxal, creșterea numărului activităților Camerei a venit, de asemenea, ca răspuns la anularea calendarului nostru normal de întâlniri și evenimente față în față. Confruntat cu o agendă goală și cu personalul care lucrează de acasă, BRCC a găsit soluția într-un amestec de evenimente online și evenimente cu risc redus „în persoană”, în lunile de vară.

Al doilea comentariu a fost că trecerea la activitățile online a fost o alternativă perfectă. Această variantă a fost luată în considerare în contextul în care munca online poate oferi persoanelor cu dizabilități aceleași beneficii ca și celorlalți, nemaicontând unde este localizat un membru din punct de vedere geografic. Oferta noastră online este disponibilă pentru toți cei care au acces la internet și am adăugat noi canale de comunicare pentru a se potrivi cu statutul nostru bilateral. Vorbitori cu notorietate, pe care ne-ar fi fost greu – și costisitor – să-i aducem să vorbească cu publicul din București, sunt acum disponibili pentru a face prezentări online tuturor membrilor noștri și nu trebuie să petreacă timp călătorind.

Cea mai interesantă oportunitate pe care a adus-o pandemia pentru BRCC este realizarea faptului că apartenența noastră la rețeaua globală a camerelor de comerț britanice poate fi valorificată pentru a oferi membrilor din România accesul la o rețea de afaceri excepțională din Marea Britanie și, de asemenea, din întreaga lume, acolo unde există camere de comerț britanice bilaterale. De asemenea, ne permite să prezentăm aici oportunități pentru afaceri din Marea Britanie și din alte părți. BRCC este acum interconectată cu alte camere britanice și am primit deja solicitări de informații din Marea Britanie pe care am putut să le transmitem membrilor din România. Alte inițiative sunt, de asemenea, în curs de dezvoltare, dar nu am trecut cu vederea importanța publicațiilor de afaceri în print, care au un public larg. Suntem încântați să vedem că revistei DeBizz i se alătură „TheBizz”, o publicație în limba engleză căreia îi dorim mult succes.

Mădălina Cîinaru, Director BRCC

Share

Share

Lasă un răspuns

Back To Top