Salesianer

dm România raportează afaceri de peste 2,15 miliarde lei și extinde rețeaua la 167 de magazine

dm drogerie markt România a încheiat anul financiar 2024–2025 cu o cifră de afaceri de 2.156.287.756 lei, în creștere cu 21,77% față de anul precedent, confirmând dinamica stabilă a unui retailer aflat în plină expansiune . Avansul se bazează pe extinderea accelerată a rețelei, consolidarea operațiunilor și creșterea traficului în magazine, care a adus zilnic în medie cu 12.000 de clienți mai mult decât în anul anterior.

Compania a continuat să investească în dezvoltare, ajungând la 167 de magazine la nivel național, după 18 deschideri și 8 modernizări. Investițiile totale au depășit 120 milioane lei și au acoperit atât reconfigurarea sediului central din Timișoara, transformat în Dialogicum, cât și eficientizarea depozitului. Reamenajarea spațiilor dedicate angajaților a completat direcția de îmbunătățire operațională.

Creșterea traficului și diversificarea sortimentului au consolidat poziția dm în retailul românesc. Peste 40% dintre produsele achiziționate sunt mărci proprii, în timp ce trei sferturi din spațiul de la raft este ocupat de branduri de producător. În paralel, compania a menținut stabilitatea prețurilor prin conceptul „mereuavantajos,-”, care garantează nemajorarea prețurilor timp de cel puțin patru luni.

În zona digitală, aplicația „dm-ul meu” a continuat să câștige tracțiune, clienții folosind lunar peste 190.000 de cupoane. dmLIVE, platforma de live shopping, a înregistrat o creștere de zece ori a audienței, cu un vârf de peste 34.000 de spectatori simultan. Segmentul dedicat familiilor, dm babybonus, lansat în 2025, a atras peste 46.000 de familii.

„Ne propunem să continuăm strategia de extindere și modernizare a rețelei de magazine, pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături adaptată nevoilor lor. Această direcție este un pilon al viziunii noastre pe termen lung”, a declarat Cristian Crișan, administrator dm România .

În paralel, compania a accelerat proiectele de sustenabilitate, bazate pe raportul de amprentă climatică realizat la nivelul celor 14 țări ale grupului. Reducerea emisiilor și promovarea ambalajelor prietenoase cu mediul constituie o direcție strategică pentru lanțul de retail.

La nivelul grupului, dm a raportat o cifră de afaceri de 19,197 miliarde euro, în creștere cu 8,2%, și o extindere a rețelei europene la 4.189 de magazine.

Back To Top