Investițiile în tehnologie și livrarea rapidă au adus vânzări de 13 ori mai mari pentru tazz by eMAG în 2020  

Investițiile în tehnologie și livrarea rapidă au adus vânzări de 13 ori mai mari  pentru tazz by eMAG în 2020

Investițiile și proiectele derulate pe parcursul anului trecut de platforma tazz by eMAG au generat vânzări cu valori de 13 ori mai mari față de cele din 2019, mâncarea și produsele de bază înregistrând cele mai mari creșteri.

Platforma a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și peste 500.000 de clienți activi în fiecare lună, fiind cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink”, se arată într-un comunicat al start-up-ului.

„Mulțumim clienților, restaurantelor și livratorilor pentru încrederea acordată unui business nou, local, într-un an atât de provocator pentru toată lumea. Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an în care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am mărit echipa de șase ori și am lansat parteneriate foarte puternice care, într-un final, au generat vânzări de 13 ori mai mari decât în anul precedent. Pentru anul care urmează, ambițiile și investițiile sunt și mai mari: ne dorim să rămânem un partener de bază pentru industrie și să creștem alături de partenerii noștri”, a declarat Alin Șerban, CEO tazz by eMAG. 

Platforma, care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante și magazine partenere, își propune să depășească pragul de 10.000 de parteneri în următorul an și să genereze un volum de vânzări de opt ori mai mare în 2021. 

Planurile tazz by eMAG în noul an includ creșterea rețelei de livratori în toată țara, precum și dezvoltarea unei flote proprii de mașini și scutere electrice.

Dintre investiția de peste 26 milioane lei realizată anul trecut, cea mai mare parte a mers către îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul tehnologiei din spatele platformei, dar și către îmbunătățirea calității livrării.

De asemenea, o parte importantă a acestor investiții a mers către digitalizarea micilor comercianți, care au avut parte de un acces mai facil pe platformă. 

„În următorul an, tazz by eMAG are în plan investiții direcționate în îmbunătățirea experienței de cumpărare prin intermediul inteligenței artificiale, livrarea din ce în ce mai rapidă și extinderea în noi orașe. Pentru a susține în continuare dezvoltarea platformei, tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialiști în IT”, se spune în comunicat.

În prezent, clienții pot accesa ofertele tazz by eMAG în 22 de orașe: în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitești, Galați, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Suceava și Roman. 

Platforma își propune să fie prezentă în toate orașele cu o populație de peste 100.000 de locuitori în următorii trei ani.

De la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute, tazz by eMAG este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.

 

Cursul valutar al leului
1 Leu
USD
4.1340
EUR
4.9250
GBP
5.7441
CHF
4.4992
22 iunie 2021

Contact

Green Gate Offices

Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 22

Sector 5, 050883 București

E-mail: fake@fake.com

Telefon: +40 (0)21 407 49 14

Tine legatura

Urmăriți-ne pe social media și fiți la curent cu cele mai recente evenimente.

Newsletter

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru și nu ratați niciodată știrile interesante