Animax, cea mai mare rețea de pet shops de pe piața românească, parte a grupului Pet Network International, anunță deschiderea a două magazine noi, în București și în municipiul Turda, județul Cluj, valoarea investiției ridicându-se la peste 100.000 de euro.

Cele două unități se alătură celor 116 deschise la nivel național. Până la finele anului, reprezentanții Animax estimează inaugurarea a încă șase unități și creșterea cifrei de afaceri cu 15% față de 2021.

„Avem peste 500 de angajați, iar numărul acestora crește cu fiecare magazin deschis, ceea ce ne dă un avânt tot mai puternic pentru extinderea rețelei, știind că, astfel, creăm locuri de muncă și ajutăm comunități. Mai mult, nu ne vom opri nici în 2023, vom continua expansiunea la nivel național”, spune Ioana Sociaciu, Head of Retail Animax România.

Fiecare magazin Animax reprezintă o investiție de peste 50.000 de euro, rețeaua extinzându-se, de la începutul anului, cu patru astfel de unități care oferă proprietarilor de animale de companie o gamă completă de produse și servicii pet retail.

„Cel mai important lucru este, în afară de faptul că iubitorii de animale de companie găsesc în magazinele noastre tot ce au nevoie pentru îngrijirea companionilor lor necuvântători, că echipa noastră le vine mereu în ajutor cu sfaturi și sugestii utile. Ne axăm pe consilierea clienților pentru că le înțelegem pasiunea. Clienții au simțit asta și au devenit fideli brand-ului Animax, drept pentru care ne mândrim, pe bună dreptate, cu o comunitate extinsă la nivel național”, explică Ioana Sociaciu, Head of Retail Animax România.

În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 52,5 milioane de euro și estimează o creștere cu 15% pentru anul în curs.

În afară de rețeaua de magazine fizice, compania are și un shop online prin intermediul căruia oferă, de asemenea, informații și sfaturi posesorilor de animale de companie.

Pet Network  este rețeaua omni-channel de produse și servicii pentru animale de companie, lider de piață pe acest segment, care operează în Europa de Sud-Est prin mai multe branduri prezente în România, Croația, Slovenia, Serbia și Bulgaria. În România, Pet Network operează prin intermediul brandurilor Animax și Maxi Pet. Compania are în România o cifră de afaceri netă de peste 80 milioane de euro.